Via bovenstaande knop kunt u boeken via het online boekingssysteem.
Bij het maken van een afspraak ga je automatisch akkoord met onderstaande voorwaarden.
Gelieve dit door te lezen aub.
De voorwaarden:
1. Bij Glow worden er enkel dames behandeld, omdat er specialisatie is in specifiek soorten huid en probleemoplossingen.
De afspraak kan altijd geannuleerd worden, indien er mannelijke cliënten boeken.
2. Bij het maken van een afspraak gaat u akkoord met het gebruik van alle foto materiaal voor website, sociale media en marketing materiaal zoals folders, reclame enz.
3. Voorschotten (permanente make-up) wordt in geen enkel geval terugbetaald. Je kan je voorschot binnen de 3 maanden gebruiken indien je minimaal 48h op voorhand je afspraak annuleert.
4. De geplande afspraken kunnen verschuiven om gaten in de schema's op te vullen voor aansluiting (max. 30 minuten verschuiving mogelijk). U wordt hiervan verwittigd per SMS.
5. Bij annulatie vanaf 24 uur voor je afspraak wordt de helft van je afspraak aangerekend. Bij annulatie vanaf 12 uur voor de afspraak wordt het volledige bedrag aangerekend. Hou er rekening mee dat vanaf zaterdag 14u tot maandagochtend 9u uw berichten mogelijks niet gelezen worden. Ook bij ziekte gelden deze voorwaarden! Je dient het bedrag over te maken op rekening BE49 0689 4250 4971 alvorens je een nieuwe afspraak kan inplannen.
6. Indien je te laat komt wegens druk verkeer, gelieve ons te verwittigen op het nummer +32474 64 91 40. Vanaf 15 minuten is het niet meer haalbaar om je verder te helpen en dient het totaalbedrag overgemaakt te worden op rekening BE49 0689 4250 4971 alvorens een nieuwe afspraak in te plannen.
7. Indien je niet komt opdagen dient het totaalbedrag overgemaakt te worden op rekeningnummer BE49 0689 4250 4971.
Je kan ook geen nieuwe afspraak meer inplannen alvorens dit betaald is.
8. Bij zwangerschap kan je je voorschot op een latere termijn benutten, maar wordt je voorschot niet terugbetaald.
9. Indien je ergens anders permanente make-up hebt laten uitvoeren dien je via Whatsapp (+32 474 64 91 40) een foto door te sturen zodat wij kunnen zien of een cover-up mogelijk is.
10 Heb je permanente make-up die verwijderd zou moeten worden, waardoor de behandeling niet uitgevoerd kan worden tijdens je ingeplande afspraak, ben je je voorschot kwijt (mits je geen foto’s hebt doorgestuurd via Whatsapp).
11. Heb je reeds (1 week voor je afspraak) botox of fillers laten zetten op de te behandelen zone waardoor je behandeling niet uitgevoerd kan worden op de geplande data, ben je je voorschot kwijt.
12. Tot 2 weken na je behandeling (permanente make-up) mag je niet onder zon of zonnebank. Gelieve je afspraak na je vakantie in te plannen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor snellere vervaging tijdens de zomermaanden.
13. De bijwerking binnen de 5 à 8 weken is enkel bedoeld voor klanten die maximaal 8 weken geleden een nieuwe behandeling hebben laten uitvoeren. Deze is niet meer bij de prijs inbegrepen vanaf 8 weken. Wij hebben het recht om deze afspraak te annuleren indien de boeking niet juist is ingepland.
14. Bij het aanmaken van een nieuwe behandeling is de klant verplicht om de bijwerking binnen de 5 à 8 weken zelf in te plannen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor afspraken die niet meer gepland kunnen worden wegens volgeboekte agenda's of voor afspraken die niet tijdig ingepland kunnen worden binnen een bepaalde bijwerkingsperiode.
15. Indien het gsm nummer of email adres niet correct is ingevuld, is het mogelijk dat er geen herinneringsberichten kunnen gestuurd worden per mail of per sms. De klant is volledig zelf verantwoordelijk om dit correct in te vullen, zodat er een reminder kan gestuurd worden.
16. Glow by Kelly is niet aansprakelijk voor alle soorten neveneffecten die kunnen ontstaan na het zetten van permanente make-up met een Covid-19 vaccin inenting. Je bent als klant volledig zelf verantwoordelijk voor zowel het bijhouden en organiseren van deze termijnen als voor de neveneffecten die kunnen ontstaan.
17. Glow by Kelly is niet aansprakelijk voor alle soorten neven effecten die uitzonderlijke kunnen ontstaan door het toepassen van een behandeling.
In geval van irritatie of ontsteking neem ik meteen contact op met mijn styliste en een dokter. Eventuele dokterskosten zijn voor rekening van de cliënt.